Hanya DIA yang tahu..








assalamualaikum sahabatku yang aku cintai selalu...mulakan hari kita dengan bismillah dan ikhlaskanlah niat kita dalam melakukan apa jua perkara..lillahitaa'la..insya-Allah mndapat keberkatan..:)..hari ni iffah rasa tertarik nak cakap tentang mencintai seseorang tu...lebih baik kita rahsiakan..


Ya Allah..aku hanya hambaMU yang hina..
aku sama seperti hambaMU yang lain..
Ya Allah..aku tak bisa menolak cinta yg brputik .
aku tak bisa tapi aku yakin aku mampu mnegh segala yg haram.
aku yakin aku mampu meminimunkan rasa cinta di hati..
aku yakin aku lebih mncintaiMU Ya Rabbulizzati..
Ya Allah ..hanya KAU sahaja yang tahu rhsia hati ini.
aku bisa mengatakn tiada siapa aku cintai kpd manusia..
tapi...aku x mampu berhsia denganMU...
Ya Allah..rindukanlah aku kepada mereka yang..
merindui SYAHID di jalanMU,.
Cintakanlh aku kpd mereka yang....
melabuhkan CINTANYA kepadaMU,,
temukanlah aku dengan seseorang yg begitu mencintaiMU..
Ya Allah hanya padaMU aku berserah..hanya padaMU aku meminta..
Amin..amin..Ya rabbala'lamin..




hayatilah klip video di bawah,...:)

                                 







tq read comment here plisz

No comments: