rahsia..shuuh

Assalamualaikum geng…J
Hari nie…Iffah nak citer tentang cinta nii haa…
Hrmmm….kami selalu dengar..kawan2 kami manyk kapel maaa..
Woih…depa nie wt dosa lak aihhh….kami dah tegur daa…tapi….
Dya wt x kesah jar…kekadang kata kami nie..alim jaa lebiyh…sedih woo..
Kami rasa tanggungjawab kami untuk nasihati mereka tuu bert sangt
Sebab…kami kan pelajar SMKA AL-IRSYAD..jadi kami kena laa bina bangsa yang Berjaya…
Kami nak jadi seorang pedebat macam….AHMAD DEEDAT….TOKOH KAMI 2..
KAMI nak jadik macam AL-KHAWARIZMI jugk!!...hehe..AL-BATTANI pown..tokoh kami gak..hihi..
Kami nak jadi macam RASULALLAH S.A.W…Kami saying Rasulallah s.a.w…
Setakat nie jewr…bye2…geng..





tq read comment here plisz

3 comments:

Farah Fazen said...

jom tmbah ilmu http://farahfazen.blogspot.com/2011/06/semanis-senyuman.html

Nur Syazwani Khirizan said...

Hurmm , tak semua orang nak bersetuju dengan kita . Sabo je lhaa , Rasulullah pun pernah ditentang dulu . Hopely diorang faham maksud mpa tu (.

Iffah Lucky said...

insyaallah depa akn pahm huhu...wanie love you